Blommor och bin

Jag har inte skrivit mycket på sistonde men nu är jag tillbaka. Har faktistk inte ens satt på min dator under veckan någon gång. Riktigt jävla skönt. Orkar inte skriva värsta listan på vad jag har gjort under veckan, men jag kan berätta att igår var jag på dansmusikalen Footloose, som var jättebra. Rekommenderas starkt! Innan affärerna stängde igår fick ajg även med mig en klänning från Indiska. Är den inte fin?
image264
Klänningen kommer från Indiska och kostar 199 kr. Lägg märke till att den matchar mina ny skor(se inlägg längre ned). Och lägg inte märke till det stora godsedjuret i hörnet av bilden, den råkade komma med.

kramar, Josefin

Kommentarer
Postat av: Matilda

jaa, visst är det fint med ryggurringning :D

2008-04-06 @ 19:08:32
URL: http://matildafiona.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0