Skinnjacka funnen

En skinnjacka är som sagt funnen, köpte den i butiken SWE i farsta centrum. Hittade även ett par skor och en tröja. Och det är ungefär vad som har gjort idag, förutom frukosten. Håller just nu på med att ladda ner LimeWire, som jag ännu inte har. Antagligen har redan hela svenska befolkningen det eller något annat lednaddningsprogram, men inte jag. Bättre sent än aldrig.
Den här veckan tog vi skolfoto också, tisdag närmar bestämt. Eller både tisdag och torsdag förresten. Första dagen tog vi ett vanligt, tråkigt, hederliggt skolfota där alla fejkler och sträcker på ryggen. Men på torsdagen, fick vi ta ett tema-foto där alla fick se ut lite hur de ville. Vår klass valde att ha skid/vinter-tema. Blev säkert jättebra, hahaha (NOT). I skolkatalogen kommer det alltså finnas det valiga, tråkiga kortet på klassen och ett där det står "9A spex".
Nu måste jag börja med lasagnen som jag lovade mamma att göra för ett tag sedan!

Lägger upp bilder på grejerna senare ikväll.

Ha det bra, kram

//Josefin


Kommentarer
Postat av: Jea

Hurra! Så du fick din skinnjacka till slut =)
Är den svart eller brun?
Kramis Jea

2007-09-02 @ 21:25:19
URL: http://metrobloggen.se/silverillern
Postat av: Anonym

Jag vill oxå ha en skinjacka =)

2007-09-06 @ 22:25:48
Postat av: sofie

Fyfan va kul det ska bli att se resultatet på vårat "spex-foto", bob som låg över alla på raden längst ner :D

2007-09-07 @ 12:20:15
URL: http://caboome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0