Fixar+Sofie-dag

image155
Hej alla. Idag har jag varit duktig! Jag har damsugit mitt rum, rensat i hyllorna, plockat undan på mitt golv som knappt syntes längre under alla papper m.m, och satt upp ett par krokar i min garderob. Och sedan, när vi har fikat ska jag göra klart engelskan. Ikväll, eller senare i eftermiddag ska jag träffa sofie(www.caboome.blogg.se), som för övrigt kom hem från Gotland igår. Hon var där över en natt bara, med sin pappa. Gulligt värre tycker jag:)

Men vi hörs senare, ha det bra så länge!

//Josefin

Kommentarer
Postat av: Sofie

:)<3 var en mysig kväll, men det var kallt utomhus när vi träffade sofia, hehe:)

2007-09-16 @ 16:06:31
URL: http://caboome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0