Vara hemma och mysa- dag.

image155
Det är det nog idag. Eller kankse inte direkt "mysa", ska ju hjälpa mamma med att ta upp båten och bryggan. Men resten av dagen blir en vara hemma och mysa- dag. Paulan ville att jag skulle fälja med henne till skärholmen, men jag har varit inte i stan nu tre dagar i rad, så jag orkade inte. Men vi skulle höras senare, så att hon inte blir så ensam!

Och i torsdags så var det ju kanelbullens dag= lycka! Jag tycker verkligen om kanelbullar.Känner ingen annan förutom mig själv som går och köper kanelbullar var och varannan dag. Det är ju bara för gott. Hur många åt ni i torsdags? Själv åt jag tre.

Kramar, Josefin

Kommentarer
Postat av: Ellie

Bulalr är så gott!!

2007-10-29 @ 21:37:50
URL: http://xiao.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0