En lista.

PERSONLIGT:
Vad heter du:
Josefin
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Lovisa bl.a.
Vart bor du: Huddinge och södertälje
Hur lång är du: 1,73-1,74 m

Ögonfärg: melerade (blandade färger)
Hårfärg: Mörkblond tror jag

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka:
Skinnjacka
Vad använder du just nu för skor: Stövletter från Nilson
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Många, många..
Hur mycket köper du kläder för i månaden: helt olika. Fast det är oftast mina föräldrar som betalar.

Vad har du för jeansstorlek: ca 25/32
Vad har du för skostorlek: 39/40
Vad har du för tröjstorlek: 34/xs-small

SENASTE PERSON SOM..
Du pratade med:
Pappa
Du pratade i telefonen med: Paula
Du gick på bio med: Sofia och Sofia skulle jag tro

Du gick på stan med: Anna kanske?
Du kramade: Pappa
Som såg dig gråta: Antingen Sofie eller Paula när vi kollat på One Three Hill.
Gav dig beröm: Pappa? Vet inte..

HAR DU NÅGONSIN..
Sagt jag älskar dig och menat det:
Ja

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Kommer inte ihåg. Mycket möjligt.

STUFF:
Är du ensam nu:
Ja, eller halvt.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Allt! Det senaste jag hört fastnar direkt.
Vill du gifta dig: Om jag hittar "den rätte" så :D
Vill du ha barn: I framtiden kanske

EXTRA STUFF:
Tar du droger:
Nej!?
Vad är du mest rädd för: Att något ska hända min familj eller mina vänner.
Vem hatar du verkligen: Det finns ingen jag verkligen hatar.
Varit kär: yes
Kör du bil: Nej, några år kvarJ
Har du ett jobb: Nej
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, oftast
Har du någon tatuering: Nej

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
Gråtit:
Till One Three Hill- ja
Köpt någonting: NejJ
Varit sjuk: Jag har varit sjukt kall.
Sjungit: Det går inte en dag utan att jag sjunger så, JA
Sagt jag älskar dig: Tror inte det.
Velat säga till några att du älskar dem: De jag älskar vet redan om detJ
Träffat någon ny: nja
Saknat någon: ja
Kramat någon: Yes

VILKEN..
Tidning läser du:
Just nu GymnasieGuiden, annars VR eller Glamour
Buss åker du oftast: 705 och 753
Frisyr har du: olika, nu har jag en slarvig knut
Dag fyller du år: 30/12


SENASTE..
Film du såg:
"Härmed förklarar jag er Chuck och Larry", om den nu heter det.
Sak du stal: Mammas vantar (mohaha)
Mat du åt: Frukost
Låt du hörde: "The World You Love" med Jimmy Eat World.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är väll ändå inte mörkblond :O !

2007-11-03 @ 17:45:56
URL: http://bli
Postat av: Anonym

du är väll ändå inte mörkblond :O !

2007-11-03 @ 17:46:08
URL: http://bli
Postat av: Anonym

du är väll ändå inte mörkblond :O !

2007-11-03 @ 17:46:25
URL: http://bli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0