Viilken är din Horoskopblomma?


Hittade en kul grej i en tidning igår! Jag t. ex. är stenbock, alltså är min horoskopblomma Tulpan! Kolla själv vilken blomma som "är din" horoskopblomma;)

  • Stenbock..........Tulpan
  • Vattuman..........Nejlika
  • Fiskarna..........Vallmo
  • Väduren..........Viol
  • Oxen..........Liljekonvalj
  • Tvillingarna..........Luktärt
  • Kräftan..........Marguerit
  • Lejon..........Ros
  • Jungfru..........Lilja
  • Vågen..........Iris
  • Skorpion..........Krysantemum
  • Skytten..........Hyacint

Vet  inte riktigt vad det är för poäng med att ha en horoskopblomma men det är lite kul i alla fall! :)

Ha det bra, kram

//Josefin


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har vallmo, fin blomma men jag gillar orikidéer mer! ;)

2007-05-17 @ 23:55:47
URL: http://joh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0