Oh yeah

Jag är bara så sjukt duktig. Gjorde klart So:n idag, har lärt mig en tysk dialog till på tisdag, har skrivit ut alla försenade(kanske inte lika duktigt) läxor och översatt alla engelska glosor. Go me. Okej inget av det här har varit så jätteansträngadne, men jag är stolt ändå! Men trots det här har jag fortfarande mycket kvar att göra. Praouppsatsen är t. ex. inte klar än. Och tyskaprovet måste tränas till. Egentligen var ju provet i fredags, men jag var ju som sagt sjuk då. Har förresten fortfarande jätteont i halsen, kan knappt äta, svälja, dricka eller gäspa. Det gör så ont:( !  

Nu ska jag i alla fall gå och kolla på OC, trots att jag inte fattar ett dugg av vad som händer. Har missat i princip varje avsnitt denna säsong. Eller i alla fall aldrig sett ett helt avsnitt. Typiskt mig. Nej nu måste jag gå!
Vad har ni gjort idag?

Ha det bra, kram

//Josefin


Kommentarer
Postat av: Lisa

bra :) kämpa på tjejen! Själv ligger jag också efter lite i skolan haha

2007-05-06 @ 20:11:21
URL: http://liiiisaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0