Läxor&prov

Idag är jag ledig, vi har studiedag på vår skola. Måste plugga en del idag, speciellt Tyska- vi har prov på fredag. Problemet är bara det att jag inte har mina böcker här. Så jag måste alltså plugga som en idiot på torsdag. Suck. Dessutom har jag knappt förstått någonting av vad vår tyskalärare/vikare har sagt. Han är nämligen inte så bra på svenska, han kommer från Frankfurt eller något sånt. Men jag hoppas att det kommer gå bra i alla fall.
Vad ska ni göra idag?

Igår var jag jättetrött. Att vara uppe hela natten kan göra det svårt att hålla  ögonen öppna ibland. Men nu har jag fått min sömn och är pigg som en..en..lärka(??).

Men nu kallar läxorna, och annat!

Ha det bra, kram

//Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0