En Midsommarnattsdröm

 sweet:)

Japp, idag var jag på " en midsommarnattsdröm" (av William Shakespear!) med skolan. Helt ärligt så tycker jag inte att den var bra. Typ några grejer som man fnissade åt lite. Men ja hade faktiskt förväntat mig mer. Så om du inte hinner se den medans den går på Stadsteatern så vet du i alla fall att du inte missar något.


Men, nu har vi i alla fall ledigt i hela fyra dagar i sträck. Skööönt. Dessvärre så har jag en del läxor som behöver uträttas. T.ex. några försenade matteläxor. Matte, och No, är inte "mina ämnen" om man säger så.

På lördag ska jag och några kompisar på Nrj in the Park, ska bli kul. Vi skulle gå förra året egentligen, men det blev aldrig av. Men nu ska vi se till att gå. Någon mer som ska dit?

Ha det bra, kram

//Josefin

Kommentarer
Postat av: crazypill.blogg.se

very sweet =)

2007-05-16 @ 21:23:13
URL: http://crazypill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0