Påsklov!

Gud vad skönt, nu är det äntligen påsklov. Eller egentligen börjar ju inte det "riktiga" lovet förrens på måndag. Men man är ju ledig i alla fall:). Idag slutade jag kvart över ett, men stannade kvar i skolan för att tillsammans med paula göra klart våra bilder, vi inte hunnit göra klart under lektionerna innan påsklovet. Vi satt väl kvar i bildsalen till ungefär två skulle jag tro. Men de blev fina i alla fall! Efter det gick vi hem till Paula och gjorde lite allt möjligt. I morgon ska hon åka till Sälen, och kommer hålla till där resten av veckan. Dummt tycker jag. Anna ska också vara borta hela påsklovet, i fjällen hon med. Också trist. Men jag har i och för sig massa andra trevliga kompisar jag kan vara med!
Just nu håller jag på att göra en kladdkaka, som jag för en stund sen ställde in i ugnen. Ska bli gott! Gottegris som jag är. Har nog fått det efter min pappa skulle jag tro, han är också en riktig gottegris. Fast grejen är den att både han och jag är väldigt smala. Bra  förbränning antar jag, haha:D Eller okej, väldigt och väldigt, men smala i alla fall. Men nu måste jag skynda mig ner och ta ut kakan!

Ha det bra, kram

//Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0