Idag under dagen..

hände inget speciellt. På rasterna satt vi och schtekte i den varma vårsolen! Det är så härligt med vår, man blir så glad! Och snart är sommaren här också.. Aja, efter skolan gick jag i alla fall hem, för att sedan åka till Huddinge centrum och sjunga hos min sångpedagog. Eller sångpedagog och sångpedagog. Jag vet inte riktigt vad det heter men jag går i alla fall och sjunger på ett ställe där. Sedan gick jag runt och kollade i affärerna där ett tag, tills klockan var ungefär sex. Klockan sex tog jag tåget mot stuvsta, för att där möta Damla och åka vidare in till södra station. Där mötte vi Julia som vi gjorde sällskap med till " Fågel blå" som stället heter. Nu undrar ni säkert vad jag pratar om för något ställe och vad jag ska göra för något( eller så kaknske ni inte gör det, vad vet jag). Jo, det är ju så att Damla och jag  tillsammans med ungefär 12-13 andra personer sätter upp en liten musikal. Musikalskolan hålls av Folkuniversitetet, och det är två olika grupper som har lektion varje tisdag. Vår grupp och "deras". Och ikväll klockan sju hade den andra gruppen sin föreställning, som vi kom och kollade på. Den hette "Här" och var baserad på den amerikanska filmen/musikalen Hair. Den var jättebra! Hoppas det går minst lika bra för oss.

Men nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, innan jag somnar framför datorn. Skulle ju inte direkt vara så bra!

Ha det bra, kram

//Josefin                                                                                    Godnatt förrsten:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0