Hejsan!


image13 << Detta är inte Sofias hund, men den är ganska lik!      
Idag hade vi innebandyturnering, efter lunch och jag gjorde hela tre mål! Är stolt! Men tyvärr vann inte vårat lag, eller rättare sagt så kom vi inte vidare till final. Men jag är glad ändå. Det är ju inte hela världen, huvudsaken är ju att ha roligt. I alla fall för mig, haha. Efter turneringens slut började jag min vandring mot sofias hus. Vi skulle göra NOSO, och göra klart det sista. Det gick väl helt okej, jag hoppas det kommer gå bra i morgon då vi ska redovisa det. Är lite nervös. för just de lärarna vi har i det ämnet är lite extra "krävande" eller hur man ska säga. Men det går säkert bra. Hemma hos Sofia hälsade jag även på deras(familjens) nya hund som var jättesöt! Det var en collie, precis som den hund, Misty, de redan har sen förut. Tia heter hundvalpen och är så fluffig och mjuk och alldeles, alldeles..Alldeles under bar..Det där sista med "alldeles underbar" har jag fått från askungen, haha!

Resten av dagen har  i alla fall bara rullat på:) nu ska jag göra matteläxa och träna till redovisningen imorn. Jag hoppas, hoppas att det går bra imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0