Eller..

varför inte börja nu på en gång? Idag har jag varit hemma och vart sjuk, preis som på onsdagen och torsdagen. Gick väl upp vid halv tio, och började dagen med en skön dusch. Sedan tog jag mig en stärkande frukost tillsammans med läsning i några tidningar jag hade på mitt rum. Efter en låååång frukost pallrade jag mig iväg till tv:n och låg där i soffan och glodde till ungefär halv två, eller senare..kommer inte ihåg. Och ja, sen har dagen rullat på, inte gjort något speciellt. Fast det finns ju inte direkt så mycket att göra när man är sjuk heller så.. I morgon ska jag i alla fall med min kompis Damla på musikalen, berättar mer då:)

ha det bra,kram

//Josefin


Kommentarer
Postat av: Ellie

Det är kul att läsa din blogg för du skriver så bra! Fortsätt så så kommer jag läsa ofta hehe =)

2007-03-24 @ 14:38:41
Postat av: Josefin

Vad roligt!Det gläder mig:)

2007-03-24 @ 17:51:14
URL: http://josefin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0