Tråkigaste midsommarafton, NÅGONSIN.

Denna midsommafton är verkligen den tråkigaste någonsin. Jag menar, vem sitter framför datorn på midsommarafton? Då har man riktigt tråkigt. Hade inget för mig så jag satte ihop ett litet ""collage" med accessoarer jag tyckte om:) :


image104

1. Festväska i silke, från Fancy Fanny, 329 kr (accessoara.se)
2. Rött äpple från antingen accessoara.se det med. Kommer ej ihåg pris m.m. :)
3. Lila sidenarmband med guldrosett på, Rachel Leigh 650 kr (KyssJohanna.se)
4. Små rosettörhängen från KyssJohanna.se. Kommer inte ihåg någon "information" om dessa heller.
5.  Vita solglasögon från Ellos (ellos.se).   --||--  .
6. Brun läderväska från mint&vintage.se.   --||--  .
7. Blå sko med klack från DinSko, 280 kr.
8. Vit sko, eller "toffel", även denne från DinSko, 180 kr.
9. Vanliga, svarta hårnålar från H&M. Typ 19 eller 29 kr (?).

Ha det bra, kram

//Josefin


Kommentarer
Postat av: Nina

åh älskar kuvertväskan.
trevlig midsommar!! du får gärna besöka mitt blogg :)

2007-06-22 @ 16:29:11
URL: http://loveufashion.blogg.se
Postat av: Anonym

Gud vad jag håller med dig! Den här midsommaren blev inte alls som jag hade planerat, men vad ska man göra liksom? Fina grejer du satte upp på ditt collage föresten=)

2007-06-22 @ 16:36:24
URL: http://raspberrypie.blogg.se
Postat av: fanny

Haha, jag har riktigt tråkigt. :) Äpplet är jättegulligt.

2007-06-22 @ 18:18:11
URL: http://fannie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0