Ölandet nästa!=)


Så, nu bär det alltså av till öland i en vecka, kommer hem på måndag igen. Jag frågade som sagt min moder om hon hade sin bärbara dator hemma och om vi kunde ta med den. Självklaaart har hon inte med den utan har lämnat kvar den på jobbet- "nu är det ju semester". Suck, suck, suck. Men vad gör man? Jag kommer alltså inte skriva den närmaste veckan men jag hoppas ni klarar er ändå:) Inte för att så många läser min blogg men... I alla fall.

Hoppas att ni får en härlig vecka, och lämna gärna en kommentar när ni tittar förbi. Skriv vad som helst!

Ha det toppen, kram

//Josefin

Kommentarer
Postat av: Felicia

har precis kommit hem från öland :D

2007-06-30 @ 21:07:09
URL: http://feliciiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0