Midsommaren är här!

                                                                                     image103

Glad midsommar allihopa!
Idag ska jag bara vara hemma med familjen, eller har bara varit hemma med familjen. Vis 12 idag kom mammas moster med hennes son (alltså mammas kusin) och fikade med jordgubbstårta och lite kakor. Problemet var bara att jag vaknade ungefär halv tolv så det blev lite stressigt. När de kom hade jag varkn torkat håret, sminkat mig eller bestämt vad jag skulle ha på mig. Men jag han duscha. Gjorde til och med en hårinpackning när jag ändå höll på. Fresh and tasty you know. 
Vad ska ni göra idag, eller har gjort?

Glad midsommar, och massor av kramar,

önskar Josefin!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag jobbade hela midsommarafton 09.oo-21.oo, det ända positiva med det är att man får semestertillägg och OB, jobbjobbjobb :)!

2007-06-23 @ 23:58:10
URL: http://[email protected]
Postat av: Josefin

Både posetivt oh negativt alltså;)

2007-07-02 @ 23:14:57
URL: http://josefins.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0