Segobert-dag

Idag ska det göras, och har gjorts, ingenting alls. Jag vaknade en bit innan tolv och tvingade mig upp för att äta frukost. En fulllkorns-dubbelmacka och ett ljust bröd med gul paprika på, tillsammans med en kopp grönt te. Ganska nyttigt i alla fall. Hade faktiskt tänkt att ta en frukt också. Men det gjorde jag inte. Och i det här fallet kan man nog inte säga att "det är tanken som räknas". Efter frukosten la jag mig direkt i soffan med boken Djävulen bär prada eftersom jag dagen innan bestämde mig för att läsa ut den. Och det gjorde jag. Inga mer sömnlösa nätter för min del, tack. Har legat uppe till tre nu ungefär varje natt sedan jag började läsa den för några dagar sedan. Men nu är den som sagt utläst, skönt nog. Bra var den i alla fall, ni kan läsa om vad den handlar i gårdagens inlägg. Men nu har jag fullt upp med att göra ingenting, så jag hinner inte sitta här och ödsla tid.

Hoppas att ni får en riktigt härlig tisdag med många skratt och glada miner. Typ.

kramar, Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0