Okej, jag måste skärpa mig.

Fast egentligen hade jag ju inte så mycket till val, eftersom mitt internet inte funkade igår eller denna förmiddag, och eftermiddag en stund. Men nu ska jag faktiskt försöka skriva oftare. Varje dag. Kanske flers gånger per dag om jag orkar, det skulle vara det bästa. Även fast jag inte har många läsare så känns det bättre så. Det kanske är just det som är anledningen till att jag inte har några läsare-att jag inte uppdaterar.

Skulle vara roligt om ni tipsade lite om vad jag kan skriva om, vad vill ni läsa mer om? Tänkte i alla fall börja med en "dagens" varje dag. Idag blir det dagens låt.

Ha det bra, kram

//Josefin


Dagens låt: Everything is Alright från Motion City Soundtrack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0