Jo-line

Jag är hemma igen från landet, vilket var lika mysigt som vanligt. Jag älskar verkligen vårt landställe. Så mysigt! Plus att "hela" släkten var där, i alla fall de närmaste, kusinerna och farmor och farfar. Idag fyllde för övrigt min ena kusin år, vilket vi firade med TVÅ jordgubbstårtor, som min faster gjorde helt själv. Mums!

image124

Dagens tips: Besök (och beställ) gärna på www.Jo-line.se, som drivs av min pappas "flickvän" (jag bor alltså tillsammans med henne, har gjort i flera år). Där säljer hon mest smycken (halsband, armband, ringar m.m.) men även displayer ("skyltmaterial", att hänga halsband på t.ex.). Även en butik finns på Höglandsvägen 1b i Rosenlund, Södertälje.

För mer information om företaget besök även:
www.zmycket.se
www.zoft.se

Ha det bra, kram

//Josefin

Kommentarer
Postat av: Egoina

ja precis :P haha. jag blev fejk-sjuk.

2007-07-22 @ 20:22:54
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Emelie

svar: Nja, använder inte allt. Man har sina favoriter och så kommer det så mycket nytt hela tiden!

2007-07-22 @ 21:29:26
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0