Grattis!

image120 
^^Utsikten från vårt fönster, i våras:)

Idag har alltså Lars fyllt år och det har kommit en del gäster hit, hem till oss. Det var väl helt okej. I morgon åker jag till Skeppsvik uppe i norrland, kommer hem nästa fredag, den 13:de. Så det blir inte så mycket bloggande nästa vecka heller. Men när jag sedan kommit tillbaka ska jag faktiskt ingenstans,  som är planerat från nu. Eller jag ska ju i och för sig åka upp med Sofie några dagar i dalarna:) Det ska bli roligt! Haha vi åker på några små mini-turer, Sofie och jag! Senast åkte vi ju till Åland:D Men nej, nu måste jag gå och lägga mig och sova min skönhetssömn.

Godnatt, och ha det så jättebra allihopa! Lämna gärna en kommentar när ni tittar förbi.

Kram//Josefin

Kommentarer
Postat av: sofie

Hoppas vi ses i norrland, skulle vara kul! :) Jag får ringa dig när jag kommit dit!

2007-07-07 @ 00:46:38
URL: http://caboome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0