Back in business:)

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag. Är som vanligt inte så bra på det här med uppdatering! Men nu är jag i alla fall här. Jag kom i Fredags kväll hem från Umeå, eller Skeppsvik som ligger 20 minuter därifrån. Dagen efter hemkomsten (lördag) firade jag min vän Sofias födelsedag, med bio och tjejmiddag. Mycket trevligt;)
På söndagen följde jag med min käre vän Anna och hennes familj ut på en "segeltur", med deras segelbåt alltså. Det blåste väldigt mycket, men det gick bra ändå! Fast bada ville jag inte, som Anna och Erik (hennes bror) gjorde, haha. Efter det har dagarna rullat på (okej två dagar,men än då) , har solat, badat, och otroligt nog städat akvariet åt mina stackars små fiskar. Är ganska stolt faktiskt:)

Vad har ni gjort under det som  har varit av sommaren hitills (eller hur stavas det??)?

Ha det toppen, kram

//Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0