"Tack mamma, Svenska Akademins Ordlista är PRECIS vad jag önskade mig"!

Nu börjar julaftonen lida mot sitt slut. Klapparna är öppnade släkten har åkt hem, mor min har gått och lagt sig (lite tidigt för att vara julafton om ni frågar mig) och magarna är fulla med köttbullar, sill och potatis. Tänkte ge er ett litet urval från årets julklappar (från mammas sida dådå, pappas blir på annandan) :

♥Djävulen bär Prada (filmen)
♥Stickad, grå kofta från marknad i New York
♥iPod nano (video, 8 gb, silverfägad) + rosa "fodral" till den
♥bruna shepherd-tofflor (otroligt sköna)
♥De mjukaste och lenaste strumpor som jag någonsin sett (och ägt)
♥Bok ("Cathys Bok")

Sedan fick jag en del andra smågrejor. Vad har ni fått i år? Och vad har ni gett?:)

Javisst ja, sedan fick jag nog den tråkigaste boken som någonsin tryckts: Svenska Akdemins Ordlista. Min mamma tycker att jag ska förbttra mitt ordförråd lite tydligen.

GodJulkramar// Josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

det känns fördjävla bra att säga i told you, en ipod som jag sa en ipod som det var! :):):):)

2007-12-25 @ 00:01:16
URL: http://blingstring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0