Ledsen, igen.

Har inte skrivit nu på länge, igen. Men det är ju sommarlov. Inte har man tid att sitta vid datorn hela dagarna:) Snabb resumé av de senaste dagarna:

Måndag: Jag och Sofie åker till farsta, och superfyndar underkläder på Cubus ( Bh-30 kr, Trosor-20 kr ). Sedan åker vi hem till Sofie och äter plättar (mums).

Tisdag: Jag, Johan, pappa och Jeanette åker till Birka (ni vet, Vikingaön mitt i mälaren?) vilket var lagom kul. "Björkbyn" som ett ställe där hette såg ut som Saltkråkan eller något liknande, vilket var väldigt gulligt. Fattades bara en liten lanthandel!

Onsdag: Är hemma hela dagen, kollar på TV. På kvällen ( 20:45 ) går jag, Sofia och Sofia ( Två stycken Sofior alltså ) på The Simpsons- filmen. Den var sjukt kul! Älskar när hela publiken skrattar på en biograf.

Och idag åker vi till landet. Jag trodde egentligen vi skulle åka tidigt i morse, men jag fick reda på igår att all sand, eller jord, skulle komma den här eftermiddagen. Och grejen är den att det nu visat sig att det inte alls ska komma idag, utan troligtvis imorgon. Suck. Men nu måste jag sätta igång med packningen!

Ha det bra, kram

//Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0