Hemma från laxne

Ja, då var man hemma igen då. Skulle egentligen kommit hem i måndags, men det har ju varit så himla fint väder så vi stannade en dag extra. Och eftersom det var så fint väder passade jag på att förbättra solbrännan lite. Jag är i alla fall på god väg nu att få bort bikinilinjerna från min trekantsbikini. Nu använder jag istället en i vanlig, med "kupor", som jag viker ner banden på, så att jag inte får några ränder alls på axlarna! Superduper asså.

Tidigare idag ösregnade det, blixtrade och åskade. Men nu verkar det ha försvunnit. Åskade det hos er också?

Ha det bra, kram

//Josefin

Kommentarer
Postat av: kristin

hehe visst är dom gräsliga! jaha så det åskade hos dig? hos oss i västerås har vi haft det fint :)

2007-08-08 @ 16:05:04
URL: http://kristinrydert,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0