Grönan nästa.

Tjosan. Igår var jag alltså på min mosters landställe, där jag bl.a. träffade min nya syssling. Jättesöt! När vi kom hem den kvällen började vi göra mat, och en blåbärspaj (som jag gjorde;P) eftersom vi fick gäster från Schweitz hit igår kväll. De kom inte förens halv tio, de hade åkt hela dagen. Men vi är ju (i alla fall jag) lite av ett par nattugglor, så det gjorde inget.

Idag händer det i alla fall roliga saker! Jag, Sofie (www.caboome.blogg.se) och massa annat folk åker till Grönan, som en rolig avslutning på sommarlovet. Vi börjar ju som sagt i morgon.
Och vet ni? Jag råkade gå upp en timme för tidigt i morse. Och jag som räknade ut att jag skulle sova för lite även den tid jag skulle gå upp. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har gjort så. Det är verkligen hemskt när man kommer på det. Men grejen är den att jag drömde att jag stängde av väckarklockan. OCh när man är nyvaken så har man ju kanske inte världens klaraste syn direkt. Suck, suck, suck. Men sånt är livet (tråkigt nog)
Ha det bra, kram

//Josefin

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för en trevlig dag! Nu är det bara se fram emot Liseberg som förhoppningsvis kommer bli av snart! :)

2007-08-21 @ 18:54:20
URL: http://caboome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0