Vaknade..

image28
alldeles för sent idag, det enda jag har hunnnit med är att äta frukost och läsa lite i glamour. Men jag har alltid varit lite(=mycket) morgontrött. Kan inte hjälpas. Men nu ska jag i alla fall duscha, för att sedan bege mig iväg mot skeppsmyreparken och ha en liten picknick med min käre vän Sofie. Lite småtöntigt kanske men jättemysigt! Vi har på senaste tiden börjat ha det ganska ofta, haha! Eller "senaste tiden". i hade det i alla fall ganska ofta förra året. Men nu måste jag pallra mig iväg mot duschen så att jag någon gång kommer ifrån detta hus, vill ut! Solen skiner och gassar på som bara den där ute. Vad gör jag här?Hoppas ni, om ni har påsklov den här veckan, får en bra början på detta underbara lov!

Ha det bra, kram

//Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0