Suck.

Det blev ingen picknick med Sofie idag som det var tänkt. Min sko gick sönder precis innan jag skulle gå. Fan. Var ganska deprimerad ett tag. Mina nya fina skor gick sönder PLUS att det inte blev någon picknick. Men jag var i och för sig rätt sent ute, men ändå. Vi bestämde i alla fall att träffas i morgon. Visst,jag kunde ha tagit ett annat par skor men, jag var som sagt sent ute ändå. Aja, sånt är livet. Men jag måste ndå ge mig iväg sen, ska till pappsen. Då är det ju i och för sig bra att jag nu är helt i ordninggjord! Men istället för de blå, nu trasiga skorna tar jag dessa viröda, som jag köpte i Thailand i februari:

image29      :)

Ha det bra, kram

//Josefin

Kommentarer
Postat av: icka

tråkigt att de gick sönder, men de där röda är ju sjukligt söta (:

2007-04-02 @ 19:33:04
URL: http://ickas.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack så mycket:)ja det var det,men jag ska byta dem på onsdag i alla fall!(:

2007-04-02 @ 20:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0