Snart..

ska jag ge mig iväg in till stan. Ska gå till stället jag ska praoa på, Ribbhagens guld, och fråga lite saker. Fast min mamma är också med (som tur är), eftersom det är hennes kompis som jobbar där. Jag kanske inte har berättat det föresten, men jag ska alltså ha prao två veckor efter påsklovet. Ska bli riktigt skönt att komma ifrån skolan i tre hela veckor. Lovely. Tråkigt är bara att man inte får träffa alla kompisar så ofta. Eller vissa kan man ju träffa på helgerna, men en del ska ju praoa en bit bort. Men, men. Jag hoppas att jag kommer få det roligt på min praoplats i alla fall. Men nu måste jag kila iväg, måste göra mig i ordning!

                                                                   Vad ska ni göra idag?

Ha det bra, kram

//Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0