Myshelg med vännerna!

Har inte skrivit så mycket på sistonde, men har haft massor av andra saker för mig;) Den här helgen har varit väldigt mysig. Igår kväll så var jag och några kompisar och grillade vid sjön trehörningen. Vi grillade korv, hamburgare och även marshmellows. Väldigt gott:) Men det som var så skönt var att man inte frös (iallafall inte så mycket) när man var ute,även fast det var ganska sent! Det var nog den riktiga första sommardagen/kvällen igår. När vi skulle hem följde Anna och Paula med mig och sov över här. Trevligt, trevligt förutom att Anna är så himla morgonpigg, hon vaknade först klockan fem, men lyckades somna om igen. Ett tag i alla fall. Hon gick sedan upp klockan sju och väntade på att vi skulle vakna. Satte då på en film och kollade även på annan Tv. Usch vad jobbigt. Men Paula och jag försökte i alla fall låtsas som vi fortfarande sov. Vi blev i alla fall upptvingade nnär klockan var runt nio på morgonen. Suck. Men, men. Sedan började vi gå mot centrum, efter att ätit frukost och gjort lite andra saker. På eftermiddagen åkte jag och Paula in till huvudstaden och kollae runt lite. Paula behövde köpa födelsedagspresent till sin mamma och jag köpte lite annat smått och gått. Bl.a. en liten portmonä(eller vad det nu heter,haha) och en "SunGlow Bodylotion".

Och imorgon ska jag bege mig till praoen igen. Kanske ska ta min gula klänning på mig. Skulle gärna ta en dag extra ledigt. Men sådant är livet. Här kommer i alla fall bilder på två av sakerna jag köpte:
image59

Men nu måste jaga gå och lägga mig, bums i säng!

Godnatt alla kära läsare (och alla andra också)!

//Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0