Jag vill ha sommar-nu!

image61ellerimage62tillsammans med image63eller något sådant:)

Jag längtar verkligen till sommaren, värmen och ledigheten i flera månader. Det är verkligen underbart på sommaren, speciellt en sa: du kan vara ute-dygnet runt utan att frysa! Så härligt, är det inte? Skulle kunna tänka mig att spatsera runt i någon av dessa klänningar (eller kankse båda) när sommaren väl är här. Klänningarna kommer från Ellos och kostar bara otroliga 99 kr! Ska nog klicka hem någon av dessa, när kontot börjar fyllas upp lite.

Nej, nu börjar läxorna kalla, ush för dem!

Ha det det bra, kram

//Josefin


Kommentarer
Postat av: tinja

jag köpte förra veckan den pinka klännigen från ellos, men de har inte ännu kommit..

2007-04-22 @ 13:43:51
URL: http://tinjas.blogg.se
Postat av: naddie.

tyckte bäst om den lilafärgade klänningen ;) dock är den andra ruskigt snygg med!

2007-04-22 @ 14:25:28
URL: http://memyselfi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0