Hejsan

Har inte skrivit något på hela dagen eftersom min dator har varit jättekonstig. Men nu funkar den igen. Idag har jag bara varit hemma. Gjort lite läxor, kollat på Tv och bara tagit det lungt. Har förresten varit, eller det är fortfarande, snö utomhus. Är det/ har det varit det hos er också? Nu är det ju vår. Vad gör snön här, NU? Suck. Men, men. Imorgon ska jag i alla fall ha min första praodag. Läskigt värre. Kommer säkert inte hitta dit, hoppa på fel tunnelbana eller något. Hoppas det går bra i alla fall! Jag ska praoa på Ribbhagens Guld, som det heter, i två veckor. Det är en guldsmedsbutik eller något sådant, där de säljer gamla och nya smycken m.m. Ska bli rätt kul faktiskt. Fast jag är lite orolig. För vad vet jag inte men det är väl bara nervositet. Men det kommer nog gå så bra så. Men vad ska jag ta på mig? Aja, det ordnar sig. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, eller i alla fall försöka. Funkar förresten fortfarande inte att lägga upp bilden på bloggen.

Godnatt, kram

//Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0