Coca Cola

Kanske dags att skrivaa någto nu, skrev ingenting på hela dagen igår, eller idag. Men jag har haft en del att göra. Orkar inte skriva så mycket nu, men jag skriver mer i morgon:). Är förresten jättesugen på coca cola. Kan verkligen känna den svalkande, supergoda smaken i munnen. Vill ha! Tills jag får tag på en, eller tills mitt sug har gått över får jag öja mig med vatten antar jag...Här kommer i alla fall en härllig bild att drömma sig bort till:

image55 tänk om de här glaset ändå kunde varit mitt...

Medans jag ändå håller på att fiffla med bilderna så kan jag visa en bild från Thailand, som faktiskt blev lite rolig:
image58ser ut som "hitta nemo":P.

Godnatt alla rara!

//Er Josefin:)

Kommentarer
Postat av: isa

nemofirre, såna finns i egypten massviis :) såå söta :)

2007-04-13 @ 15:09:24
URL: http://isabelleovic.blogg.se
Postat av: isa

nemofirre, såna finns i egypten massviis :) såå söta :)

2007-04-13 @ 15:09:25
URL: http://isabelleovic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0